مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 17:552021-04-06سياسي

90 درصد طرحهای اشتغال کمیته امداد ایلام  پایدار و موفق هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: بر اساس ارزیابی ها و راستی آزمایی های صورت گرفته، بیش از 90 درصد طرحهای اشتغال  ایجاد شده توسط این نهاد برای مددجویان و نیازمندان پایدار و با دوام هستند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: بر اساس ارزیابی ها و راستی آزمایی های صورت گرفته، بیش از 90 درصد طرحهای اشتغال  ایجاد شده توسط این نهاد برای مددجویان و نیازمندان پایدار و با دوام هستند.

‍ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قنبر موسی نژاد در دیدار با مدیر طرحهای دانش بنیان کمیته امداد امام خمینی ره مرکز ، اظهار کرد: سال گذشته به منظور آگاهی از وضعیت طرحهای اشتغال مددجویان، 24 هزار مورد بازدید و راستی آزمایی از طرحهای اشتغال زایی سه سال گذشته صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید و راستی آزمایی ها به این نتیجه مهم رسیدیم که بیش از 90 درصد طرحهای سه سال اخیرکمیته امداد از پایداری مناسب برخوردار هستند و طرهای موفقی شده اند .

مدیرکل امداد استان ایلام مقوله اشتغال را یکی از زمینه های بسیار مهم در راستای توانمندی خانواده ها برشمرد و گفت: خوشبختانه در پی طرحهای اشتغال زایی ایجاد شده توسط کمیته امداد و دیگر برنامه های توانمندسازی، سال گذشته 2 هزار خانواده مددجو در این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد طرحهای اشتغال کمیته امداد ایلام  پایدار و موفق هستند

90 درصد طرحهای اشتغال کمیته امداد ایلام  پایدار و موفق هستند